2012. április 13., péntek

Utolsó közös buli

Sziasztok! 

Végre süt a nap! El sem hiszem! Az idő most teljesen nyugodt. Örülnöm kellene, hiszen napok óta most először van ilyen jó idő, valami miatt mégis rossz a kedvem. Tegnap este nagyon jót buliztunk a magyar srácokkal. Az elején úgy tűnt, hogy lelkiekben mindenki valahol máshol jár, vagy fáradt, ám elegendő mennyiségű sör és pálinka elfogyasztása után ez az érzés szertefoszlott. Régen nevettem olyan sokat, mint tegnap este, bár ha ezekkel az emberekkel vagyok, akkor annak mindig ez a vége. :-)
Ha valaki jó hangulatot akar csinálni a következő a recept: vegyen elő 2 dobókockát, egy láda sört, fél liter pálinkát és olyan embereket hívjon meg, akikkel mindezt szeretné elfogyasztani. A siker garantált! Viccet félretéve nagyon jó kis este volt, de valami mégis hibázott... Hát, minden bizonnyal az, hogy ez volt az utolsó közös bulink itt Finnországban, mivel holnap hazamegy három remek ember, akiket nagyon megszerettem. Szomorú vagyok emiatt, hiszen itt nekem ők a családom, a barátaim és most el kell menniük. Olyan hamar eljött ez a pillanat, én is két hét múlva hazamegyek. Úgy érzem ketté szakadok! Az egyik felem itt maradna a barátaimmal, a másik hazarohanna, hogy megölelje a már régen nem látott családomat.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése